Επιστροφές & Αλλαγές
Επιστροφή Προϊόντων μετά την παράδοση (Δικαίωμα υπαναχώρησης μετά την παράδοση)
i) Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, για οποιονδήποτε λόγο, ακόμα και αναίτια, να υπαναχωρήσει από την αγορά και εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή να ζητήσει την επιστροφή του προϊόντος που αγόρασε και την αντικατάστασή του ή την επιστροφή των χρημάτων που πλήρωσε. Προϋπόθεση είναι να μην έχει καταστραφεί το προϊόν και η συσκευασία του. Τα έξοδα επιστροφής δεν καλύπτονται από τη tsimos.gr αλλά βαρύνουν τον καταναλωτή.
Ο καταναλωτής έχει ήδη ενημερωθεί για το δικαίωμά του αυτό δεδομένου ότι κατά τη διαδικασία αγοράς δήλωσε ότι έλαβε γνώση και συμφώνησε με τους παρόντες Όρους χρήσης.
Η tsimos.gr μόλις λάβει, εντός της ανωτέρω προθεσμίας, στο email info@tsimos.gr το αίτημα αντικατάστασης του προϊόντος ή επιστροφής των χρημάτων που πλήρωσε ο καταναλωτής (αίτημα που πρέπει να έχει συμπληρωθεί στο ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ το οποίο και θα επισυνάπτεται στο email δεόντως υπογεγραμμένο) τότε θα επεξεργασθεί το αίτημα και θα τον ειδοποιήσει σχετικά.
Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων ο καταναλωτής θα πρέπει να δώσει τα στοιχεία ενός τραπεζικού λογαριασμού του ενώ απαιτούνται συνήθως 7 εργάσιμες ημέρες για την ολοκλήρωσης της πιστωτικής εγγραφής.
ii) Απόδειξη πληρωμής
Για κάθε προϊόν για το οποίο ζητείται αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, ο καταναλωτής πρέπει να περιλάβει κατά την αποστολή του την απόδειξη αγοράς
iii) Κατάσταση προϊόντων & Συσκευασία επιστροφής
Ο καταναλωτής είναι υπεύθυνος για την κατάσταση και τη συσκευασία του προϊόντος που επιστρέφεται. Ήτοι:
– Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, άθικτο και να μην φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί.
– Επίσης πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία (θήκη, κτλ) μαζί με τα προστατευτικά και τα καρτελάκια, εφόσον υπήρχαν. Η συσκευασία θα πρέπει να εξασφαλίζει την άρτια μεταφορά του προϊόντος (ειδικός φάκελος για εύθραυστα με αεροπλάστ και σήμανση ΕΥΘΡΑΥΣΤΟ).
iv) Διεύθυνση επιστροφής
Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται στη διεύθυνση του καταστήματος μας που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.
v) Προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων
Σε περίπτωση μη εκπλήρωσης κάποιων από τις ανωτέρω προϋποθέσεις, η tsimos.gr δικαιούται είτε
(α) να θεωρήσει ότι το δικαίωμα επιστροφής δεν ασκήθηκε έγκαιρα, και συνεπώς να μη δεχθεί την επιστροφή, είτε
(β) (ιδίως στην περίπτωση προϊόντων που δεν επιστρέφονται άθικτα ή η συσκευασία τους είναι κατεστραμμένη) να δεχθεί την επιστροφή και ταυτόχρονα να αξιώσει αποζημίωση από τον καταναλωτή κατά την αξία των ελαττωμάτων του επιστρεφόμενου προϊόντος.
Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων
Ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος να ελέγξει άμεσα τα προϊόντα που παρέλαβε. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν φτάσει σε αυτόν με κάποιο ελάττωμα, έχει την υποχρέωση να μας ενημερώσει άμεσα (εντός 24 ωρών από την παραλαβή της παραγγελίας) με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
α) με ηλεκτρονικό μήνυμα – e-mail στο info@tsimos.gr ή
β) τηλεφωνικά στο (+30) 2310 741 777
Η αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων γίνεται δωρεάν.